Terraria to niezależna, dwuwymiarowa gra typu sandbox, w której jedynym celem jest dotarcie do piekła, jednak nie on sam stanowi meritum rozgrywki.
Zabawa polega na odkrywaniu nowych połaci terenu, kopiąc tunele, tworząc "mieszkania", walcząc z wrogami i potężnymi bossami. Do zadań gracza należy także wytwarzanie broni, kolekcjonowanie pieniędzy, które później przeznacza się na ulepszenia i upiększanie domku, do którego mogą wprowadzić się inni mieszkańcy świata Terrari. Z nimi z kolei można handlować, kupując niedostępne nigdzie indziej przedmioty.
Gra trochę przypomina inne niezależne dzieło - Minecraft - jednak jest to zupełnie inna produkcja. Łączy je za to wspólny mianownik, niesamowicie wciąga.
Tytuł charakteryzuje się losowo generowanymi światami, dwuwymiarową oprawą graficzną, wielkością i darmowymi usprawnieniami.
Konsolowa Terraria jest już na rynku od marca, jednak cały czas coś odwracało moją uwagę od tej produkcji. To pojawiło się coś ważniejszego do opisania, to trzeba było jechać do teściów, to to, to tam...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler