Metal Gear Solid 2: Substance (PC) - okladka

Metal Gear Solid 2: Substance (PC)

Premiera:
27 marca 2003
Premiera PL:
02 kwietnia 2003
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (21)Gram (7)Ukończone (7)Kupię (3)

Opis Metal Gear Solid 2: Substance (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 8h 49min

+ czaswięcej

"Metal Gear Solid 2: Substance" jest rozbudowaną wersją "Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty". Dodano zupełnie nowe tryby gry, ukryte postaci i tajne możliwości potoczenia się akcji. Ściśle tajna technologia zbrojeniowa została w tajemniczy sposób przetransportowana pod przykrywką tankowca przewożącego ropę. Co gorsza przetransportowano ją w nieznanym kierunku. Uzbrojony w masę broni, zdolności i własny umysł musisz (jako Solid Snake) odnaleźć transport i powstrzymać tą broń masowej zagłady przed dostaniem się w niepowołane ręce.

PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Metal Gear Solid 2: Substance (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPabloMG   @   07:54, 02.03.2014
Metal Gear Solid 2: Substance dobra kontynuacja oryginalnego MGS. Gracze może się zdziwić jak zmieni się główny bohater ale taki był zamysł twórcy, nowy bohater jest powiązany z ostatnim bossem w grze. Dla możliwości gracza dodano większy arsenał broni zniknął famas ale za dodano ak47 i m4, później dostajemy również granatnik i pod koniec gry miecz samurajski finalne starcie super pomysł. Historia trzyma poziom można się wkręcić, cóż po części drugiej MGS czuć spadek serii jak bym Kojimie brakowało pomysłów. Należy dać szanse Raiden jest ciekawą i złożoną postacią, szkoda się gra Snake tak krótko, brak Meryl ale za to jest Rose. Reasumując dobra gra może nie tak dobra oryginał ale trzyma poziom.
0 kudosguy_fawkes   @   08:40, 02.03.2014
Cytat: PabloMG
Należy dać szanse Raiden jest ciekawą i złożoną postacią, szkoda się gra Snake tak krótko, brak Meryl ale za to jest Rose. Reasumując dobra gra może nie tak dobra oryginał ale trzyma poziom.
To, że Snake jest grywalny w mniejszym stopniu, nie jest wadą - to świadomy zamysł Kojimy, bowiem Raiden to postać bardzo metaforyczna. spoiler
W zasadzie można stwierdzić, że to gracz: Snake to jego idol, chce go nieustannie naśladować, któremu wszystko mu się zawsze udaje, a poza tym misja Raidena to po prostu niemal kropka w kropkę odtworzenie wydarzeń z Shadow Moses, co przecież stanowi także jeden z głównych fabularnych twistów. Kojima w ten sposób bezpośrednio zwraca się do gracza, próbując mu zwrócić uwagę na pewne rzeczy, na przesłanie, tak bardzo olane przez wielu graczy w jedynce, bo o jej sukcesie zdecydowała przede wszystkim efektowna akcja i Snake-badass jako bohater. Dwójka wywołała mnóstwo kontrowersji, bo Japończyk postawił wszystko na jedną kartę: albo gracz pokusi się o interpretację symboliki i zostawianych mu znaków, albo będzie krytykować, że w grze jest "mało Snake'a", a zakończenie ssie ze względu na brak logiki.

Zresztą komentujesz edycję Substance, gdzie Kojima uległ i dostarczył fanserwis w postaci Snake Tales właśnie ze Snake'iem w roli głównej. A ja polecam głęboko się zastanowić, czy mimo wszystko to faktycznie Raiden jest głównym bohaterem, czy tylko grywalną postacią, bo to nie jest tak oczywiste, jak na to wygląda. ;)
0 kudosPabloMG   @   12:15, 02.03.2014
Masz rację guy_fawkes @ MGS 2 Substance to reedycja dodająca nowe tryby w tym Snake Tales mamy możliwość pogrania dłużej Snake. Fajną rzeczą jak dla mnie tryb VR Mission pomysł zaczerpnięty z oryginału, przydatny do treningu oraz ćwiczenia umiejętności i eliminacji przeciwników. W każdym razie w MGS 2 Substance mamy więcej Snake to czego oczekiwali fani.